Marketing mix
Reklama

Knihobot startuje první video kampaň – představuje se jako řešení pro nejzásadnější čtenářské problémy

Knihobot spustil svou první velkou video kampaň. Její součástí jsou dva spoty, které představují přednosti knižního secondhandu. První je nejširší nabídka na knižním trhu – Knihobot nabízí více než 300 tisíc unikátní titulů, druhou pak nízké ceny, díky kterým si často knihomolové mohou přidat o pár knih do košíku navíc. Celý příspěvek →

Marketing

Internet Effectiveness Awards 2023 jsou předány

V letošním ročníku prestižní soutěže efektivity digitálních projektů se opět utkaly společnosti i instituce v jedenácti oborech a v osmi typech řešení. Letos jednoznačně dominovala agentura Digital First Marketing Group se sedmi oceněními a Grand Prix za HR kampaň pro Deloitte Česká republika. Celý příspěvek →

On-line
Marketing

Prestižní ceny Effie jsou předány

Letošní ročník nejvýznamnější tuzemské marketingové soutěže Effie Awards Czech Republic zná své vítěze. Vyhlášení výsledků proběhlo v úterý 14. listopadu na slavnostním galavečeru, který se tradičně konal v prostorách Kina Lucerna. Celý příspěvek →

Reklama
Reklama
On-line

Umělá inteligence v digitální agentuře

Málo kdo ještě neslyšel o novém fenoménu AI (Artificial intelligece) neboli umělé inteligenci. Problematika vstupu umělé inteligence do našich životů se probírá napříč celým internetem, na různých seminářích a setkáních specialistů ze všech oborů. Celý příspěvek →

Reklama
Výzkum trhu

Ad intel NEWS SEGMENT: LIMONÁDY

Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v období leden–září 2023 v segmentu limonád. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. Celý příspěvek →

Komunikace
Marketing mix
Branding
Branding